-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- PŁYWANIE
- NURKOWANIE
- OKULARY PŁYWACKIE
-
NA PLAŻĘ JEZIORO
- Buty
- Materace Maty Karimaty Podkłady Poduszki
- Kubki termiczne, turystyczne
- Butelki, bidony, shakery
- Termosy
- Ręczniki
- Śpiwory, namioty, hamaki
- Pompki elektryczne, mieszki
- Kuchenki, kartusze, naczynia,
- saszetki, biodrówki, portfele, paszportowki
- worki wodoszczelne
- etui wodoodporne
- torby worki
- torby termiczne
- plecaki
- zabawki do wody
- kłódki, linki, sejfy podróżne
- peleryny
- noże, scyzoryki, saperki, proce, inne
- latarki
- zabawki logiczne
- kompasy, lupy
- piłki, rakietki, lotki
- odzież
- prysznice kempingowe, pojemniki na wodę
- Nowości
- Bestsellery
-

- PŁYWANIE
- NURKOWANIE
- OKULARY PŁYWACKIE
-
NA PLAŻĘ JEZIORO
- Buty
- Materace Maty Karimaty Podkłady Poduszki
- Kubki termiczne, turystyczne
- Butelki, bidony, shakery
- Termosy
- Ręczniki
- Śpiwory, namioty, hamaki
- Pompki elektryczne, mieszki
- Kuchenki, kartusze, naczynia,
- saszetki, biodrówki, portfele, paszportowki
- worki wodoszczelne
- etui wodoodporne
- torby worki
- torby termiczne
- plecaki
- zabawki do wody
- kłódki, linki, sejfy podróżne
- peleryny
- noże, scyzoryki, saperki, proce, inne
- latarki
- zabawki logiczne
- kompasy, lupy
- piłki, rakietki, lotki
- odzież
- prysznice kempingowe, pojemniki na wodę
- Nowości
- Bestsellery
-
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Każdy kupujący zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) będący konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Każdy z Państwa po dokonaniu zakupu otrzymuje na maila formularz zwrotu. Wypełniony formularz należy wysłać do nas na adres podany na stronie lub skontaktować się, aby poinformować nas o fakcie zwrotu.
Reklamacje
Po otrzymaniu przesyłki Prosimy sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu prosimy zastosować poniższą procedurę:
- odmówić odbioru przesyłki
- spisać w obecności dostawcy protokół określający stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.
Reklamacje można zgłaszać pisemne, lub poprzez pocztę elektroniczną. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę.